Followers

Friday, June 3, 2011

macarroonn..percubaan..percubaan..



mula-mula orang tengok buat macaroon ni dalam tv..sukanya tengok..meriah warna-warna yang digunakan..jadi teringinla buat sendiri..bahan-bahan pun biasa-biasa saja..
oh ya..macaroon ni kalo x silap from frech..
rasany?entahla...memang manisla..rasa mcm leamk2 jugk sebab ada almond..



ni yang aku buat di rumah..memang tak menjadi..entah hapa-hapala..rasanya resepi sudah betul..cuma teknik tu yang salah mungkin....



kalo tengok dalam tv and internet, mcm senang..tapi susah jugak rupanya..




akhirnya..inila macarroon yang terhasil..ha..haa..hangus terbakar!..mcm lagu kak ziana pulak...dibawah ni adalah gambar macaroon yang sebenar..BAEK PUNYA...entah bila la dpt buat mcm ni....


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget