Create your own banner at mybannermaker.com!

Followers

Monday, November 18, 2013

Rezeki hujung tahun

Assalamualaikum....

Lamanya nda buka blogku ni..dekat 9 bulan juga tersadai tanpa sebarang info terkini..syukur alhamdulillah kerana masih lagi diberi  kesempatan  oleh Allah SWT untuk membuat coretan di sini..aktiviti biz bakery masih lagi berjalan seperti sediakala..cuma masa pindah rumah bulan 10 hari tu, macam aktiviti terhenti seketika...al maklumlah rumah berhambur..barang2 belum lagi tersusun.. sekarang ni alhamdulilah..bule la sikit2...suda tesusun sikit2 barang2..bolehla buat aktiviti membakery...


Mungkin rezeki lepas buka kedai ni..ada saja tempahan yang diterima daripada kawan-kawan, sahabat handai dan keluarga...syukur tidak terhingga kepada Mu ya Allah...mmg benar rezeki tu ada dimana-mana.yang penting kita usaha. 

cuti sekolah ni pula bermula projek membuat kek kahwin..alhamdulillah.memang nda sangka juga dapat beberapa tempahan..terima kasih kawan2 dan keluarga yang memberi kepercayaan...In shaa allah akan dibuat sebaik mungkin untuk memuaskan hati para pelanggan..sekiranya ada kekurangan harap dimaafkan..al maklumla, sya ini masih belajar dan banyak perkara yang perlu diketahui..

sekian coretan kali ini..


wassalam

No comments:

Post a Comment