Followers

Saturday, July 2, 2011

kek coklat kopi


assalamulaikum...ini adalah projek buat kek coklat baru-baru ni...ni pun ikut resepi jugkla...mcm menjadi, macam nda jugak.. resepi ambil dari internet saja....





emmm.............................






nampak macam cair saja toping tu..menurut komen2 yang diterima, topping tu mcm pahit sikit rasanya..mungkin adalah tu bahan2 yang terlebih...



tapi bantai saja deco kek tu.....jadi tak jadi, sedap tak sedap..usaha mesti diteruskan jugak......





ni dah potong2 kek tu tadi..agih2kan kepada sesiapa yang berkenaan..he..hee




ni kek sebelum kena make up......



guna ganache ....tpi nilah first time buat..jadi mmg mcm2 pengalaman....








wah..tenampak pla kain sarung mck2 tu..he..he....baa kacau..jangan nda kacau....




tadaaaaa..................................sekian terima kasih...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget